Centrum Zarządzania
Nad prawidłowym funkcjonowaniem usług zarządzanych przez MSK OLMAN – UWM w Olsztynie, w tym w szczególności usług sieci OLMAN, nadzór całodobowy przez wszystkie dni w roku prowadzi Centrum Zarządzania Siecią MSK OLMAN. Zgłoszenia można kierować telefonicznie lub pocztą elektroniczną całodobowo, przez 7 dni w tygodniu.
Prosimy zapoznać się ze szczegółowymi instrukcjami dotyczącymi sposobu zgłaszania problemów i zasadami kontaktu w celu poprawnego przekazania potrzebynych informacji.
Zgłaszanie problemów
Dyżur operatorski jest pełniony całą dobę w każdym dniu w roku. Przed zgłoszeniem problemu zapoznaj się z instrukcjami poniżej.
Kontakt z operatorem:
- Tel. 89 524 55 49
- noc@man.olsztyn.pl
OLMAN
W przypadku zgłaszania problemów z funkcjonowaniem połączeń i usług sieci OLMAN (w tym poczta elektroniczna i DNS dla użytkowników sieci OLMAN), w celu precyzyjnego oraz sprawnego zdiagnozowania przyczyny i skierowania zgłoszenia do właściwych administratorów, prosimy o przekazywanie do Centrum Zarządzania następujących informacji:- Dane użytkownika zgłaszającego problem (imię, nazwisko, organizacja)
- Opis charakteru problemu z wyszczególnieniem niedziałających usług
- Telefonu kontaktowego do osoby zgłaszającej problem
O nas
z siedzibą przy ul. Heweliusza 8
10-726 Olsztyn
tel.: (89) 523-45-55
fax: (89) 523-43-47
e-mail: biuro@man.olsztyn.pl
Zadaniem Miejskiej Sieci Komputerowej w Olsztynie jest stworzenie szybkich połączeń teleinformatycznych pomiędzy jednostkami Porozumienia oraz zapewnienie łączności z innymi naukowo-akademickimi miejskimi sieciami komputerowymi w ramach Polskiego Internetu Optycznego PIONIER, operatorami internetu naukowo-akademickimi i komercyjnymi w Polsce i na świecie.
- monitorowanie stanu sieci miejskiej OLMAN,
- przyjmowanie zgłoszeń o awariach,
- diagnostyka awarii,
- przyjmowanie informacji o planowanych pracach,
- koordynacja prac planowanych i usuwania awarii,
- koordynacja dostępu do obiektów kolokacji
Dyżur pełniony jest w trybie 24h na dobę przez 365 dni w roku. Zgłoszenia do Centrum Zarządzania Siecią można kierować telefonicznie lub pocztą elektroniczną.