Centrum Zarządzania

 

Nad prawidłowym funkcjonowaniem usług zarządzanych przez MSK OLMAN – UWM w Olsztynie, w tym w szczególności usług sieci OLMAN, nadzór całodobowy przez wszystkie dni w roku prowadzi Centrum Zarządzania Siecią MSK OLMAN. Zgłoszenia można kierować telefonicznie lub pocztą elektroniczną całodobowo, przez 7 dni w tygodniu.

Prosimy zapoznać się ze szczegółowymi instrukcjami dotyczącymi sposobu zgłaszania problemów i zasadami kontaktu w celu poprawnego przekazania potrzebynych informacji.

Zgłoś problem  Kontakt z nami

Zgłaszanie problemów

Dyżur operatorski jest pełniony całą dobę w każdym dniu w roku. Przed zgłoszeniem problemu zapoznaj się z instrukcjami poniżej.
Kontakt z operatorem:

  • Tel. 89 524 55 49
  • noc@man.olsztyn.pl

 

OLMAN

W przypadku zgłaszania problemów z funkcjonowaniem połączeń i usług sieci OLMAN (w tym poczta elektroniczna i DNS dla użytkowników sieci OLMAN), w celu precyzyjnego oraz sprawnego zdiagnozowania przyczyny i skierowania zgłoszenia do właściwych administratorów, prosimy o przekazywanie do Centrum Zarządzania następujących informacji:
 
  • Dane użytkownika zgłaszającego problem (imię, nazwisko, organizacja)
  • Opis charakteru problemu z wyszczególnieniem niedziałających usług
  • Telefonu kontaktowego do osoby zgłaszającej problem

O nas

 

Ośrodek Eksploatacji i Zarządzania Miejską Siecią Komputerową OLMAN
z siedzibą przy ul. Heweliusza 8
10-726 Olsztyn
tel.: (89) 523-45-55
fax: (89) 523-43-47
e-mail: biuro@man.olsztyn.pl

Zadaniem Miejskiej Sieci Komputerowej w Olsztynie jest stworzenie szybkich połączeń teleinformatycznych pomiędzy jednostkami Porozumienia oraz zapewnienie łączności z innymi naukowo-akademickimi miejskimi sieciami komputerowymi w ramach Polskiego Internetu Optycznego PIONIER, operatorami internetu naukowo-akademickimi i komercyjnymi w Polsce i na świecie.

  • monitorowanie stanu sieci miejskiej OLMAN,
  • przyjmowanie zgłoszeń o awariach,
  • diagnostyka awarii,
  • przyjmowanie informacji o planowanych pracach,
  • koordynacja prac planowanych i usuwania awarii,
  • koordynacja dostępu do obiektów kolokacji

Dyżur pełniony jest w trybie 24h na dobę przez 365 dni w roku. Zgłoszenia do Centrum Zarządzania Siecią można kierować telefonicznie lub pocztą elektroniczną.